Tickets
Ik wil mijn ticket in 3 termijnen betalen.
Niets is eenvoudiger!
Ga eerst naar onze kassa. Vervolgens moet u bij het valideren van uw winkelmandje JA aanvinken bij de optie "Betaling in termijnen". Voer vervolgens uw bankgegevens in om de betalingen uit te voeren. U wordt elke maand vanaf uw eerste betaling gedebiteerd.
Ik wil mijn ticket ruilen.
Om je ticket om te ruilen, ga naar je bestelling via de link "Mijn bestelling beheren" die je hebt ontvangen in de bevestigingsmail. Als je deze e-mail niet meer terugvindt, kun je hem opnieuw laten verzenden via deze link.
Eenmaal op je bestelpagina, klik op "Aanvullende acties" en vervolgens op "Tickets wijzigen".
Het systeem zal je dan vragen welke ticket(s) je wilt omruilen. Nadat je je keuze hebt bevestigd, krijg je op de volgende pagina de beschikbare passen of dagtickets te zien waarvoor je kunt omruilen.
Als je bijvoorbeeld een dagticket omruilt voor een ander dagticket, hoef je geen extra kosten te betalen. Houd er rekening mee dat de omruilopties afhankelijk zijn van het type ticket en de beschikbaarheid op het moment van je aanvraag.
Ik heb een ticket met betaling in termijnen en ik wil mijn ticket omruilen.
U moet wachten tot alle betalingen zijn afgerond voordat u uw ticket kunt omwisselen.
Zodra de betalingen zijn afgerond, is de procedure hetzelfde als hier beschreven: Ik wil mijn ticket omruilen
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Geen stress! Hier is een link waar je deze e-mail kunt laten terugsturen.
Dit is slechts een orderbevestiging. Je tickets komen ten vroegste op 15 juli in je mailbox terecht.
Ik wil een ticket dat ik in de winkel heb gekocht opwaarderen.
Ticket upgrades zijn alleen mogelijk met tickets die online gekocht zijn op onze officiële ticketing service.
Hoe pas je je ticket aan?
Na je aankoop ontvang je een bevestigingsmail met een knop waarmee je je ticket kunt personaliseren.
Onderaan deze e-mail vind je ook een link "Mijn bestelling beheren", waarmee je naar je persoonlijke bestelomgeving wordt geleid. Hier kun je je ticket aanpassen of personaliseren, een btw-factuur aanvragen, je ticket wijzigen of het doorverkopen via Resale.
Als je je bevestigingsmail niet meer kunt vinden, kun je je e-mailadres invullen op deze pagina om je tickets op te halen.
Ontvang je nog steeds niets? Probeer dan een ander e-mailadres dat je mogelijk hebt gebruikt bij de aankoop, zoals je zakelijke e-mailadres of dat van je partner. Het gebeurt vaak dat men zich niet meer herinnert welk e-mailadres werd gebruikt.