Kids tickets: geldig voor kinderen jonger dan 10 jaar vanaf 01/08/2025.
Tickets zijn niet nodig voor kinderen jonger dan 2 jaar.
Hoe pas je je ticket aan?
Na uw aankoop ontvangt u een bevestigingsmail met een knop waarmee u uw ticket kunt personaliseren.
Onderaan deze e-mail vindt u ook een link "Mijn bestelling beheren", waarmee u naar uw persoonlijke bestelomgeving wordt geleid. Hier kunt u uw ticket aanpassen of personaliseren, een BTW-factuur aanvragen, uw ticket wijzigen of het doorverkopen via Resale.
Als u uw bevestigingsmail niet meer kunt vinden, kunt u uw e-mailadres invullen op deze pagina om uw tickets op te halen.
Als u nog steeds niets ontvangt, probeer dan een ander e-mailadres dat u mogelijk hebt gebruikt bij de aankoop, zoals uw zakelijke e-mail of die van uw partner. Het komt vaak voor dat men zich niet meer herinnert welk e-mailadres werd gebruikt.
Ik wil mijn ticket ruilen.
Om je ticket te ruilen, ga je naar je bestelling via de link "Mijn bestelling beheren" die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen.
Als je deze e-mail niet kunt vinden, kun je hem hier opnieuw laten versturen.
Klik dan op "Extra acties" en vervolgens op "Tickets wijzigen".
Dan vraagt het systeem je welk(e) ticket(s) je wilt ruilen. Als je het ticket dat je wilt ruilen bevestigt, zie je op de volgende pagina de passen en dagtickets die je wilt ruilen.
Als u bijvoorbeeld een dagkaart ruilt voor een andere dagkaart, hoeft u niet bij te betalen. Let op: afhankelijk van het type en de beschikbaarheid van de tickets zijn slechts bepaalde omwisselmogelijkheden mogelijk.
Ik heb een ticket met betaling in termijnen en ik wil mijn ticket omruilen.
U moet wachten tot alle betalingen zijn afgerond voordat u uw ticket kunt omwisselen.
Zodra de betalingen zijn afgerond, is de procedure hetzelfde als hier beschreven: Ik wil mijn ticket omruilen